niedziela, 4 maja 2014

Bohaterowie.


Chantel Somers - 19 lat.
Ile razy okazuje słabość on to wykorzystuje.
To boli, nie tyle co fizycznie ale psychicznie, to zostanie na zawsze.
Tyle bólu w tej miłości, czy to w ogóle można nazwać miłością. 
Jestem dla niego jak worek treningowy.
Mam one i mojego ukochanego synka którzy są dla mnie zawsze.


 Chanel Somers - 18 lat. 
Czy on się kiedykolwiek opamięta ?
Ona jest jak wrak zatopionego statku przez niego.
Nijak można jej pomóc ja to zrobię.
On jest potworek który niszczy wszystko i wszystkich którzy staną mu na drodze.
Mam tyle pozytywnej energii którą przerzucam na nią każdego dnia.


 Justin Bieber - 21 lat. 
Ona nie zasługuje na dobro z mojej strony. 
Jest tylko do moich zachcianek i zachcianek mojego synka. 
Moja ukochana która nie wie nic o tym ,że jestem ojcem.
Dla niej jestem jak aniołek, w domu czeka na mnie ta na której się wyżywam.
Dla mnie znaczenie mają tylko sex, moja ukochana i mój syn nic więcej, matka mojego syna to dno.


Jaxson Bieber - 4 latka.
Czy tata przestanie krzywdzić mamę ?
Ja już rozumiem więcej niż on myśli.
Mama zawsze jest smutna a ja i ciocia próbujemy to zmienić, na marne.
Tata mnie kocha i ja wiem ,że mame też kocha ale boi się przyznać. 



 Amanda Lima - 23 lat.
Mogę mieć każdego. Ale każdy nie może mieć mnie.


Chaz Butler - 21 lat.
On zawsze może na mnie liczyć. 
Ją też bardzo lubię zawsze jej pomogę. 

 


Mamy bohaterów, jak się podobają ? Cały blog mam zaplanowany i mam zapisane co w danym rozdziale się dzieje zapraszam będzie się działo oj będzie ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz